SKRIVET: 2009-01-19, kl 21:45:40 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

förväntansfull

måndag, 19 januari 2009

bild och form kursen har äntligen satt igång, skönt. hur kul filmkunskapen
än var, blev det en aning enformigt i slutändan och det var nog dags för
lite variation. skoldagen var jobbig idag. jag sov inte en blund i natt och
fick därför kämpa med att hålla ögonen öppna på lektionerna.
skönt med idrott, gjorde mig en aning piggare iallafall.

efter skolan åkte jag hem, åt lite mat och la mig och sov, länge länge
det blev ett besök hos ida på kvällen. promenad, marrängsviss och film.
nu är det dags för en äggmacka och lite te innan det bär av till källby igen.
jag älskar myskvällar med ida. te, mat o film, det är så det ska va

på fredag är det stockholm som gäller. tänk att tiden har gått så fort nu är vi
äntligen där. jag och elin i stockholm. ja, det kan väl knappast bli bättre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: