SKRIVET: 2009-01-07, kl 16:47:29 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i en annan del av lidköping

onsdag, 7 januari 2009

dom senaste dagarna har varit sjukt bra och jag kunde inte
varit nöjdare med mina sista dagar på lovet.
måndagen spenderades i lidköping med jacob (f) och annat
lidköpingsfolk. det festades hela natten, och visst hade vi kul?
jag och ewelina kom hem halv åtta, sov till ett, och sen till fyra.
lite senare bjöds det på pizza utav tomas och dom andra grabbarna
på källby pizzerian. resten av tisdagskvällen tillbringade vi med elias o alex.

i natt kände jag mig ensam. sådär jobbigt ensam ni vet.
tankarna ville inte låta mig vara och jag trodde aldrig jag
skulle komma i säng.
jag smsade ida, som kom på sturt! halv två var hon här.
tänk att hon alltid finns när man behöver henne, den där ida.
vi satt uppe och pratade, länge länge. sen sov vi, ängel

imorses åt vi frukost, drack te och tittade på sandor slash ida
följt av sunes sommar, glass, maränger och chokladsås.
dagen har varit bra, en skön avtoning av mina senaste partydagar.
resten av kvällen kommer att spenderas i badet.
några avsnitt av desperate lär det också bli.
imorgon börjar skolan och jag är taggad till tusen, typ





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: