SKRIVET: 2009-01-14, kl 18:54:11 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

love is not a maybe thing

onsdag, 14 januari 2009

det är en såndär dag idag, och dom hatar jag, mer än ärtsoppa
jag orkar ingenting, skolkar, ligger i min säng och tycker
synd om mig själv, skiter i läxorna.. hatar hela världen ungefär
hela dagen har jag spenderat framför tvn. vilken jävla mes jag är
skärpning martina. hur står du ut med dig själv? svaga människa!

förvirrande situation som ger beslutsångest. - jo, det är väl så det är just nu.
åh, jag känner verkligen inte för att vara ensam ikväll
låter säkert konstigt men, skolan är nog det enda som får mig att tänka på
annat.

jag har gjort så mycket, så mycket jag ångrar det senaste
ändå kände jag mig så bra, frisk, levande, fri på något sätt
jag slapp tänka, eller ens bry mig. jag tyckte om när det var så
fast, det är väl knappast nyttigt att leva så. jag märker nu hur fel det blir,
hur det inte får vara, att jag faktiskt lurar mig själv. ingen vit lögn vill jag lova
jag vet ju vad jag vill, egentligen. det där med att kämpa, hoppas osv
är ju bara att lägga ner.
känner för att ta några alvedon och gå o lägga mig. patetisk som jag är!



 
fri men ändå fast, glad men ändå ledsen


matilda

jag saknar dig martina!


SVAR TILL MATILDA:

och jag saknar oss!!


Anonym

var så kul å se dig i fredags! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: