SKRIVET: 2009-02-25, kl 17:36:53 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

hejdå snö

onsdag, 25 februari 2009

senast jag tittade på termometern stod den på fem grader.
fem? det var väl 20- nyss? jag ska dock inte klaga
jag om någon har ju klagat hela vintern på snön, kylan och allt annat
jag är glad att vi är påväg mot vårvädret. äntligen kanske den där jeansjackan
kan komma till användning. kollade runt lite på internet efter nya o
fräscha clothes. hittade ett o annat

en vita tunikan från gina skulle vara perfekt till jeansjackan.
det eller en vit skjort-klänning. hittade ett par söta, vita tygskor och ett par
as balla vita converse i skinn i skövde häromdan. och nya skor är ett måste
är sugen på en liten brun, vintage, secondhandväska eller också den svarta
påsväskan från gina.
jag struntar i om det är ute men, wayfarer brillorna är ett måste i vår/sommar
nu fattas bara pengar, pengar och vårväder

            



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: