SKRIVET: 2009-02-15, kl 17:17:26 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

you got me flying solo

söndag, 15 februari 2009

det har gått en vecka sen jag skrev senast. mycket har hänt
lovet har dock gått väldigt fort, för fort faktiskt
dagarna har spenderades mestadels med min bästa vän, ida
dagarna med henne är toppen, underbara, unika

alla hjärtans dag var i går. dagen då vanligt folk sitter hemma med
sina älskade, romantiken och kärleken flödar, typ
för mig är det en dag då spriten står längs upp på schemat.

jag vaknade upp på alla hjärtans morgonen med en snarkande ida,
skrattande jocke och en trött emil. mysigt!
på kvällen bar det av till kvänum med tjejerna. efter ett försök att gå in
på kronan med festfolket åkte vi hem igen. ett besök hos min nya pojkvän och
diesel blev det och sen vidare till ida för en god natts sömn.

jag sov ända till 2 idag, medans ida stod o stekte burgare på donken. stackars tjej!
ewelina och pojkvännen kom och hämtade mig och det blev en o annan pizza på köket.
söndagen lär spenderas i sängen. min älskade säng
imorgon börjar skolan igen, yes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: