SKRIVET: 2009-02-09, kl 12:58:16 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

allt du gör

måndag, 9 februari 2009

i lördags firade jag mina sjutton år tillsammans med ida, såklart.
smörgåstårta, hallondrinkar, och sen vidare till öttem för lite bygdegårdsfest.
i had the time of my life och jag kan inte säga annat än att det blev en väldigt
lyckad 17- års dag!

gårdagen/kvällen spenderades med ida, sandra, jocke, issa, neng och bass.
det blev en kväll fullsmäckad med prat, skratt och pulkaåkning.
jag, som höll på att frysa till dötts, åkte bara en gång och gnällde sedan resten
av tiden. jobbig som jag är
efter några pulkaåk åkte vi hem till ida där det bjöds på te och frukt.
kvällen avslutades sedan med filmen disturbia, innan sömnen fick göra sitt.

idag blir det en martinadag, sånna gillar jag
bubbelbad, manikyr, ansiktsmask, fruktsallad och one tree hill
är vad dagen bjuds på. ikväll är det vatra, hawaii tema och grejer..
elin och jennie försöker få mig att hänga på, så förmodligen kommer
jag att spendera kvällen med tjejerna i skövde. have a nice day!



jag saknar ewelina


Anonym

saknar dig också hun! vi får se till att ses nån dag nu? ha det bäst ikväll om det blir vatra :) <3



PUBLICERAT: 2009-02-10, 20:26:09 | URL: http://ravekeewee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: