SKRIVET: 2009-02-21, kl 02:29:32 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

örtte och waresfares

fredag, 20 februari 2009

inatt var första gången på fem dagar som jag faktiskt sov
mer än två timmar. jag kan nu med glädje meddela att jag,
förhoppningsvis, har hittat en lösning på mitt sömnproblem.
- tänk att ett vanligt kvällste med lite örter i kan göra så mycket
effekt. det skulle tydligen hjälpa en att slappna av, och det
verkar ju funka, för snacka om avslappning

skolan idag var, hemsk. vi hade ett hårt arbetspass om sex och
samlevnad i sex timmar. flexi, kapa, tyger .. vad trött jag är på media.
nu är iaf utställningen snart klar, tur
idag har jag fattat ett beslut, ett ganska så viktigt beslut. efter lång
betänketid, lett till samtal med både mamma, marie och helen
bestämde jag mig för att hoppa av.. jag känner mig nertryckt, kränkt,
otillräcklig, värdelös och rent av utmattad.
jag ser då därför ingen anledning till att fortsätta.. jag hatar engelska (^^)

om man bortser från skoldagen, har jag haft en toppenkväll
jag blev bjuden på bio och spenderade därför hela dagen/kvällen
i skövde. filmen var bra, faktiskt. och rolig
efter filmens slut avrundade vi kvällens sista timmar på pims med
en efterlängtad latté och massa tjejprat! tack för en mysig kväll flickor
godnatt!


thörn

ååååååh älska rayban!

vill ha vill ha vill ha


svar till thörnet;

haha! eller som ida kallar dom, waresfares (?!)

waresfares - wayfarer? låter ju rätt likt.

jag vill också ha dom. verkligen!

ska nog köpa dom, typ imorgon ;>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: