SKRIVET: 2009-02-19, kl 21:23:43 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

ordem é progresso

torsdag, 19 februari 2009 

torsdagar måste vara den absolut bästa skoldagen i veckan
att man inte kunde byta plats på torsdag och fredagarna,
en lektion från elva till tolv hade ju inte varit helt fel, faktiskt

när jag kom hem från skolan idag började jag och mamma disskutera
brasilienresan (ett omöjligt samtalsämne att disskutera med mammi)
det verkar dock som att mamma har ändrat sig och är riktigt inställd på att åka.
ibland är min mamma bra att ha

det blev nybakta kladdkakemuffins för att fira att resan äntligen kommer att bli av
några långa och härliga timmar på örat blev det också. great, nu lär jag ju inte
kunna somna inatt. fast, jag är ju van nu

det får allt bli en muffins till innan läggdags.
yes.. muffins, bravo-apelsin juice och one tree hill får avrunda kvällen.
imorgon är det fredag, världens bästa fredag




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: