SKRIVET: 2009-02-23, kl 15:58:38 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

ögonblickets glädje

måndag, 23 februari 2009

idag känner jag mig stark. glad och stark på något sätt
positiviteten sprödar och jag har även idag fattat nya bra beslut,
tagit egna initiativ och jag känner mig som en ny människa, nästan.
de kommande veckorna kommer att medföra stora förändringar,
men jag är redo nu. redo att ta itu med allt, redo att försöka, redo att lyckas
idag är det en bra dag

det var planer på långpromenad med världens bästa ewe efter skolan.
tyvärr mår jag inte lika bra fysiskt som psykiskt så vi får se hur
det blir med den där promenaden.
en redig förkyldning är nu pågång igen, eller pågång
den har väl så gott som redan kommit. hela kroppen känns öm,
men samtidigt stel och sömnen är lika bristande som vanligt.
det vore dock supertrevligt med en promenad. men, vi får se
en semla nu skulle inte sitta fel, på tal om inget
peace




ett år har gått. en evig vänskap har vi uppnått



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: