SKRIVET: 2009-02-03, kl 19:48:29 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

maximera dig

tisdag, 3 februari 2009

idag är det en såndär jag-vill-inte-vara-ensam-dag
jag känner verkligen för att knöka i mig en stor påse sourcream chips
eller en stor marabou chokladkaka och tycka synd om mig själv.
jag är uttråkad till max och längtar, längtar efter något.. eller någon

påtal om max, så har vi mediamax imorgon. ewelina är mest peppad
och kan typ inte sluta tjata om det. själv är jag inte lika inställd, längre
jag vill bara ha helg. helg och lov



ewelina

sötbild (LE*)! haha mediemax alltså.. jag måste vara den som älskar't mest va? efter dig kanske ;)



PUBLICERAT: 2009-02-03, 23:12:08 | URL: http://ravekeewee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: