SKRIVET: 2009-02-04, kl 19:38:39 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

jag har hållt ut länge nog

onsdag, 4 februari 2009

åtta timmar framför en dator är ingen höjdare vill jag lova.
mediemax idag var helt okej. jobbigt, men okej
jag fick en rätt bra grupp faktiskt. carro o jag alltså

jag är hemma nu, död som en fisk känner jag mig
huvudvärk och ångest, ångest inför morgondagen
(jag och min jävla ångest)
vill inte svika grupp blå, men känns inte som att jag orkar imorgon
frånvaron blir bara mer och mer. fan, skärpning

jag vill verkligen ha lov nu, så in i helvete. åtminstode helg.
helg, fest, helg, fest... jo, i helgen blir det fest vill jag lova
ewe o jag är supertaggade, och redo att gå lösa

ikväll blir det lite nerladdade filmer varvat med hundra
alvedon och tusen koppar te. låter toppen tycker jag




i will be waiting, time after time
det är okej att sakna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: