SKRIVET: 2009-02-01, kl 12:03:55 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

en härlig söndagsmorgon

söndag, 1 februari 2009

dagens händelse; martina har upptäckt talgoxen.
jaaaa, det betyder att det snart är vår. åh vad jag älskar
att vakna av solsken och fågelkvitter

idag är jag trött, har huvudvärk och är nog fortfarande aningen
uppskakad efter gårkvällen. eller nej, mer chockad.
om man bortser från kvällens lilla insident hade jag trevligt igår.
jag och ida spenderade våra lördagstimmar hos fröken mårs.
fest för hela slanten, och ännu en gång fick jag träffa på ett helt
gäng med nya snubbar.
vid två tiden var det dags att tänka på refrängen. så jag och ida
tackade för oss och återvände mot götene kommun.

söndagen är redan så gott som planerad. städa, bada, läxor, ida
promenad och fix inför morgondagen. sedan möjligtvis en film eller två.
min söndag blir som vanligt lugn och härlig!
imorgon är det skridskor på idrotten, känns som att mårs kommer ta över




i try to hold on but it hurts to much
i try to forgive but it's no enough to make it all okay.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: