SKRIVET: 2009-02-22, kl 14:26:37 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

det är där det händer

söndag, 22 februari 2009

jag är helt död. slut, utmattad och tröttare än någonsin
jag kan nog ärligt säga att jag inte sovit mer än en timma inatt.

gårdagen spenderades i kvänum med världens bästa tjejer!
efter många timmars festletande bestämde vi oss äntligen att
ta vägarna förbi kvänum. patrik hade fest och dom flesta var där, som alltid
timmarna gick och jag hade verkligen toppenkul.
vid fyra tackade vi för oss och jag och tjejerna, även några trevliga killar,
återvände till armins lägenhet där sömnen skulle äga rum, trodde vi
jokk bärdryck, coco duo och knäckebröd blev istället en del av nattens
sysselsättning. för mig och mårsen iallafall

jag kom hem för någon timma sen. trött som bare den. sömnen lockar
mer än någonsin, men sover jag nu lär jag inte kunna somna inatt, och
fler sömnlösa nätter är det sista jag behöver.
dags för one tree hill. have a nice day!



benny, haris, daniel och armin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: