SKRIVET: 2009-08-09, kl 04:16:43 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

januarifloden

lördag, 9 augusti 2009

att spendera jul&nyårsaftonen på andra sidan jordklotet är något jag inte alls ser fram emot! brasilienresan är nu planerad och det blir recife och porto de galinhas från den 21 december till den 2 januari. (med familjen grahn) mina drömmar gick med andra ord i krasch! som yngst, och tjej dessutom, hade jag knappast någon talan i det hela heller. så, goodbye oktoberresa, goodbye rio de janeiro!

precis som våra argumentationer om resan, har också kvällens planering gått åt helvete. hade egentligen planerat en kväll i skövde med tjejerna, men jag ångrade mig. precis som igår var jag noll taggad för fest.
kvällen kom, och min "att göra"-lista stod fortfarande tom. (tänker dock inte dra någon lång historia om hur jag lyckades komma fram till ett beslut om kvällens sysselsättning) det slutade iaf med att jag åkte iväg in till lidköping där jag spenderade en del av kvällen med jacob o nille. mycket uppskattat! därefter åkte jag iväg till götene. baaaaad choise!

skönt att vara hemma nu iaf. tänkte ställa klockan som vanligt, sen blir det film o sängen. godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: