SKRIVET: 2009-08-26, kl 01:02:54 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

se mig, hör mig, rör mig

tisdag, 25 augusti 2009



drar en gammal favorit av damien rice innan läggdags. det är helt sjukt vad den här låten berör mig på ett knasigt o skönt, men ändå skrämmande befriande sätt. hans röst får mig att rysa ända ut i fingerspettsarna och gitarrspelet får hela mig att slappna av.

idag känner jag mig dålig på något sätt. seg, trött och ont i kroppen. först trodde jag att det bara var massa paranoia efter mitt och malotts svininfluensa-snack igår, men det känns som det ligger mer bakom det hela. nu ikväll har även yrsel och illamående lyckats komma ifatt mig och det känns verkligen som att någon form av influensa är påväg. men jag läste någonstans att alla mina symptom också var tecken på dålig sockerbalans, vitaminbrist osv. jag äter för dåligt helt enkelt! kan inte annat än att hålla med...

imorgon har vi lång dag i skolan. projektarbetet ska nu äntligen få sin start och jag känner på mig att det kommer bli ett par riktigt plågsamma timmar nere på media imorgon. efter skolan ska jag möta upp malott i skövde. nya gina tricot öppnar och om rykterna stämmer ska dom visst ha 20% rea på alla varor. det kan man ju bara inte missa!

nu blir det film och sen sovdags, godnatt
tiny.


malott

kan vi inte låtsas att vi har svininfluensan ikväll och se hur många som vågar gå nära? :o


sv;

eller så kan vi gå runt med en "jag är singel-skylt" och se hur många strul vi får? (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: