SKRIVET: 2009-08-27, kl 16:25:43 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

kan inte annat än gilla

torsdag, 27 augusti 2009


har gått runt o små lett hela dagen.

förutom fbook-händelsen har det inte hänt så mycket idag. tog lite på min lärares rumpa, spenderade en timme inne på jysk, har varit as sugen på choklad, slutade tidigt idag och imorgon är jag ledig. nu ska jag iväg till ghettot en sväng! längtar sönder till paradise ikväll.. godkväll
tinyy


hännie

nej fy sköen va coolt!! där blev jag imponerad att du lyckades leta upp han :D haha.

jag tyckte dock att han och karina skulle vunnit, det hade vart sjukt kul ju!



PUBLICERAT: 2009-08-28, 17:58:34 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

försökte hitta lite sexiga bilder på jacob på google. då kom det upp en länk med hans facebook. "skicka vänförfrågan" -direkt! jo, hade det inte varit för karina hade jag också velat det ;<



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: