SKRIVET: 2009-08-26, kl 17:56:03 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

mickey mouse is dead!

onsdag, 26 augusti 2009

jag är så nervös, stressad, ur balans! nu känns det verkligen som att pluggandet börjar komma igång på allvar. projektarbetena har nu också gjort sin kickstart och det känns som att alla är igång förutom jag.
jag har dock en grymt fräsch idé som förhoppningsvis kan bli riktigt bra. men jag måste tyvärr plocka fram mina grafkunskaper vilket jag har stor brist av. har nu suttit och försökt ladda ner illustrator i timmar känns det som, men jag misslyckas, hela tiden. jag som hade tänkt komma igång med allt i tid för en gångskull.

trots min nervositet är jag ändå ganska så förväntansfull med projketarbetet. det ska bli kul! har nu riktigt stor press på mig då jag faktiskt gör mitt arbete till fyra killar? vi gick igenom lite små detaljer, skisser osv idag. dom gav mig ganska så fria händer, vilket är bra! fyfan vad jag ska göra mitt bästa!

nu ska jag ringa jacob och fråga om han kan hjälpa mig med illustrator. sen blir det käk, mera plugg, film o sen paradise hotel. (synd bara att jag redan vet vilka som vinner, googlade fel, typ) godkväll.
tinyy.


Anonym

hahaha, googla fel ;)

jag tycker knappt det är nått och se nu när gleager är ur ;)



PUBLICERAT: 2009-08-26, 20:36:26 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

skulle bara kolla vilken tid det började på kvällen och började självklart klicka runt på google. och vips så hoppar det fram "är så himla glad att den och den vann paradise hotel" (fast på danska) kuuuul! ja, han är riktigt mustig den där karln. fan att han åkte ut!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: