SKRIVET: 2009-08-18, kl 20:40:28 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

"hållkäften ditt benga helvete"

tisdag, 18 augusti 2009

göteborg -staden där folk virrar runt som galningar, kör som idioter och har ingen som helst koll på något.
jag och alex kände oss som riktiga bönner som aldrig sett storstan förut när vi kom dit i morses. jag trodde aldrig vi skulle komma ur staden helskinnade, men det gjorde vi och tur är väl det.

shock, rock house och flera andra streetwear/punkaffärer var idag dagens shoppingställen. fuck gina!
hittade tusentals balla t-shirts, linnen o andra coola prylar men med bara 250 kronor i fickpengar var shoppingturen inte lika rolig.
det blev ett besök på pelons piercingstudio och därefter en snabbträff med vanessa som nu bor i göteborg! på tåget hem ballade vi ur totalt då bådas energi var helt borta och tröttheten hade tagit över. jag tror dom på tåget trodde vi var höga.

jag är hemma nu, dunkar rancid o millencolin och äter melon. benen känns som spagetti och huvudet som ett bowlingklot. tröttare går det nog inte att bli just nu. om det inte vore för paradise hotel så skulle jag gått o lagt mig för längesen.
förövrigt börjar skolan snart. längtar nästan........?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: