SKRIVET: 2009-08-06, kl 02:45:21 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

gråt inte för att jag inte finns, glädjas åt att jag fanns

onsdag, 5 augusti 2009

ärligt talat, finns det något värre än begravningar? jag tror faktiskt inte det. skara domkyrka lär vara full på fredag. jag har ångest, beslutsångest. jag känner att jag måste gå, att det är min skyldighet. fan också...

dagen har iallafall varit okej. eller, kvällen kanske man kan säga. jag vaknade inte förens halv fem och redan då var dagen så gott som bortslösad. vid nio tiden gick jag iväg till johan iallafall. det blev en ganska så känslomässig kväll, då vi alla äntligen fick ut allt som legat o jäst inom en. men det var kul, och mysigt!
klockan 00.05 blev det paradise hotel och alla bänkade sig framför tvn. sen drog jag hemåt!

idag har jag tänkt att jag ska lägga mig tidigt.. (tidigare än vanligt iaf), om 10 minuter ska det vara släckt och tyst. imorgon ska det tydligen bli fint väder igen och jag vägrar sova bort hela dagen, som idag.

längtar iaf till helgen. efter begravningen (om jag nu ska gå) blir det lite chill, som man säger, och dryck hos freddie
och på lördag blir det fest i skövde med brudarna i klassen! 

nu ska jag sova. om jag lyckas slita mig från tick-a-tack poker vill säga. godnatt


Anonym

saknar dig......................


sv;

och jag saknar dig......................



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: