SKRIVET: 2009-08-23, kl 18:30:37 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

käpp rätt kanon åt helvete

söndag, 23 augusti 2009

jag älskar skärgårdsdoktorn! det finns nog ingen mysigare "film", ärligt talat. jag kan inte låt bli att skratta lite när jag tänker tillbaks på när skärgårdsdoktorn gick på tv när jag var liten. mamma sa alltid till mig att blunda när dom "blodiga" scenerna kom. men jag tjuvkikade alltid genom fingrarna! 

- kollade på några avsnitt hos sandra igår. ååh vad mysigt det är! när jag får pengar måste jag köpa alla boxar, helt klart! förövrigt blev gårdagen rätt bra iaf. lite mat på köket som vanligt och därefter prat och mys hos sandra. vid ett tiden kände jag hur tröttheten och rastlösheten började ta över. precis när jag hade tänkt tacka för mig, kom dennis, älgen, joaquin, magnus och simon förbi. - dragna som bara den, efter en vild kväll på olins.

efter några timmar med prat, skratt och bilströg åkte alla hem. förutom älgen och magnus som stannade kvar och tittade på skärgårdsdoktorn med mig o sandra. mys! sen blev klockan kvart över sovdags och killarna drog hemåt. då somnade vi som stockar, jag och sandy


idag har vi shoppat. jag, familjen och alex. vi åkte till trollhättan, överby, för att kolla reorna tidigt i morses. rean sööög! fick panik av alla söta, blommiga små klänningar och kjolar som jag lovat mig själv att inte köpa. nu är det höstplagg som gäller! hittade därför inget mer än en tröja på gina. seg dag! imorgon är det skola igen. har sovmorgon och slutar tidigt. jomen, trean är väl rätt okej ändå. haha

ikväll blir det film, film, film och film. godkväll




blommigtochsött. hata höst förfan!


Anonym

du är så himla söt!


sv;

tusen tack! :) skriv gärna namn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: