SKRIVET: 2009-08-29, kl 15:48:35 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

jag har väntat på ett regn

lördag, 29 augusti 2009

imorses vaknade jag tidigt, men det gör jag alltid efter en lång och vild partynatt. gjorde frukost, och gick o la mig i soffan och kollade på någon kass äventyrsfilm med pappa innan jag tog en lång och uppfriskande dusch. nu sitter jag här och lyssnar på winnerbäck, tittar på regnet och tänker tillbaks på gårdagen och bara njuter. njuter av livet!

igår hade vi tjejförfest hos ida. spel, prat, skratt och självklart god dryck. vi åkte iväg till skövde runt nio tiden- jag, ida, malott, sandra, chico, ras och martina. vi dunkade sexy bitch hela vägen och jag sjöng tills rösten var alldeles förstörd! matfestivalen var kul, roligare än förväntat faktiskt. jag fann mig själv på dansgolvet dansandes till allt från vikingarna till ronan keating. gud vad kul jag hade!

idag är det junkfest, vilket jag kommer att missa. det går inte att förklara med ord hur besviken jag är på mig själv just nu! hade helt glömt bort att det var idag. när alec ringde i morses förstod jag inte att det var det han ville prata om, planera. så dum som jag är svarade jag inte och sov istället vidare. fan! jag som ville se millencolin, jävla mig!

som tröst, ska kvällen spenderas med mina tre bästaste vänninor istället! det funkar lika bra det med. (nästan) höhö. det är fester överallt ikväll känns det som, men den enda som verkar riktigt sugen är malott. trots hennes rejäla bakfylla! söt tjej
äh, vi får se vart kvällen tar vägen.
tinyy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: