SKRIVET: 2009-08-01, kl 15:29:35 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i'm a little bit of everything

söndag, 1 augsti 2009

precis som dom flesta dagarna med elin, var fredagen något enormt bra! jag åkte iväg till skara, till elin, där förkrökandet skulle hållas till. nathalie kom också dit! timmarna gick, sakta men säkert, och vi blev nog lite rastlösa efter allt korsordslösande, meredith brook låten som spelades på repeat och väntandet. efter många om och men bestämde vi oss iaf för att ta en sväng till aram. rexhep och amir hämtade oss och det blev en trevlig bilfärd till mariestad för att möta upp dom andra grabbsen.

jag och elin kände oss lite utanför bland alla, sju, killar. men osäkerheten gick snabbt över och det blev en kväll med massa playstation, prat och skratt. amir körde hem oss klockan fem, därefter var jag och elin så gott som döda!
det blev en pan pizza innan läggdags och sen sov vi som stockar, båda två.

nu är jag hemma, död som en.. jag vet inte vad. vet inte hur jag ska orka med kvällen. som vanligt blir det lite grill o dryck med göteneborna. ska bli kul! jag har allt saknat dom, nån

nu blir det fix o trix innan röjandet börjar igen. vi hörs!









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: