SKRIVET: 2009-08-13, kl 02:30:19 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i natt sover jag ensam!

onsdag, 13 augusti 2009

igår spenderade jag dagen med bruden på bilden till vänster, jimmy och markus. har nog inte haft så roligt eller mått så bra på hur länge som helst! det tillagades supergod middag och efterrätt av oss tjejer. -grillad kyckling med friterade pommes och chockladpudding med bär och vit choklad. mättsamt och gott!
framåt kvällningen blev det filmtime. vi lät killarna välja film och det blev självklart en skräckis. jag och becca vågade knappt ta oss ur sofforna i rädsla av att något skulle ta tag i våra fötter och bita oss.
vi satt därför kvar och fick genomlida yttligare några plågsamma minuter medans killarna berättade spökhistorier. till min uppskattning var jag iaf inte den enda som inte kunde somna sen, ha! 
vilken dag, vilken kväll, vilken natt

idag har jag dock inte gjort någonting. slösade bort all tid på sandy, den är hon iofs värd.
vi tog en tripp till skara och hälsade på hos min älskade jess, njöt av en lagom flötig kebabpizza och kollade på kingkong. nu är jag hemma, tröttare än någonsin. men det är ganska så förståligt pga min ståhejiga natt. skönt, då kanske jag slipper somna allt försent iaf. 

imorgon är det sandy o dom andra som gäller och på fredag blir det shopping med mammi o party med gänget från igår. och, på lördag åker ida.. orka! äh, nu blir det paradise hotel och sen sängen! godnatt :)


  

                                            



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: