SKRIVET: 2009-08-31, kl 18:00:44 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

glöm inte våra minnen!

måndag, 31 augusti 2009

inget busskort, fritidskorten har slutat fungera dynget runt, mamma jobbade och hade därför bilen, jonna bor i lidköping i veckan och karro cyklade till skolan imorses. alltså, ingen skjuts, ingen skola. skönt!

jag åkte till lidköping i förmiddags. lämnade in mitt cv, sprang runt lite på gina och träffade isabelle! jag kan inte komma på senaste gången vi träffades och blev därför väldigt chockad, men glad, när vi av en ren slump stötte på varandra inne i stan. det blev ett långt samtal om sommarens alla händelser och självklart gamla minnen. -det finns nog ingen jag saknar så mycket som isabelle, och våran tid. shit

igår städade jag mitt rum. nu menar jag dock inte lite damsugning och småplock, nejdå. jag dammsög, skura golv och fönster, dammade, hängde tvätt och bytte sängkläder. det tog hela dagen, men det var det värt! mitt rum har nog aldrig varit så skinande rent som nu.

jag tänker ikväll satsa på myskväll. tända ljus, snabbmat (ofc) och någon bra film. ska nog ladda ner en nu!

- förövrigt så ska jag och malott på bio imorgon, jag saknar jag jacob, fingerspetsen på ringfingret har somnat och har varit så sen imorses, jag tål inte längre lax, och jag vill flytta- NU! godkväll
tinyy



17/7-07, ett datum jag aldrig glömmer


isabelle

du är bäst, martina! <3


sv;

glöm mig aldrig hörru!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: