SKRIVET: 2009-08-07, kl 01:26:41 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

en torsdag, en ljuvlig sådan

torsdag, 6 augusti 2009

dagen har varit helt fantastiskt bra! härligt väder, toppenhumör, good-hair-day. ja, jag trodde väl knappast dagen kunde bli bättre. men jag hade fel! framåt kvällningen åkte jag ner till götene för att träffa min bästa vän alexander och världens sötaste sebastian. det kändes som om det var tusen år sen vi träffades senast!

det blev iallafall en supergod middag hos familjen andersson-lundin. fläskfilé, klyftpotatis, vitlöksbröd och självklart en kall öl på detta. att gå fram till götene sen blev därför en riktig utmaning eftersom att både min och alexanders magar var lika tunga som berg. ja, det tog sin tid vill jag lova. vi strögade iväg till madde och sen tog jag en promenix med jacob innan det var dags att återvända hemåt! tack för en toppendag killar

imorgon är det som sagt begravning. tusentals känslor och tankar cirkulerar inom mig just nu. jag har iallafall bestämt mig för att gå. hur svårt det än kommer bli har jag iallafall alexander och sebbe där, och tur är väl det!


 

nu blir det paradise hotel, eftersom att jag missade dagens avsnitt, och sen sängen.
btw, idag är jag exakt 17 ½ år, vilket innebär.... ????



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: