SKRIVET: 2009-08-19, kl 23:06:28 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

dreams are hard to fallow

onsdag, 19 augusti 2009

mörket kommer nu tillkänna tidigare än vanligt på kvällarna och luften känns kallare, men samtidigt uppfriskande på något sätt. ja, man kan verkligen känna hur hösten sakta men säkert är påväg. jag tycker inte om hösten. -kallt, mörkt, deprimerande och ensamt.


imorgon börjar skolan. har länge känt det där pirret i magen av nervositet blandat med ångest, men nu känner jag den mer än någonsin. trots mina klagomål har jag ändå tyckt att sommaren varit ganska så okej. visserligen ska det bli ganska så skönt att få träffa alla saknade och återgå till sina vanliga rutiner, men det känns inte som att jag är redo att släppa taget som sommaren riktigt än.

idag har jag, förövrigt, haft en såndär martinadag. jag tror inte jag har haft en enda på hela sommaren. så, det var minst sagt behövligt. - hårinpackning, manikyr, frukt och choklad, millencolin, nya filmer och rhodoskebab från köket. njutning på hög nivå! om 54 minuter är det dags för paradise, längtar.......


lägg märke till coola slingan


hänniepännie

vilken mysig dag!

vi ses imorgon förhoppningsvis :)



PUBLICERAT: 2009-08-20, 19:16:16 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

ja. verkligen! :)

det gjorde vi dock inte. får bli ett nytt försök imorgon! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: