SKRIVET: 2009-08-21, kl 01:31:08 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

allt som har en bra början har ett bra slut

torsdag, 20 augusti 2009

skolan. det är förmodligen någonting jag aldrig kommer fatta tycke för. idag var det ju som sagt första skoldagen. allt kändes som vanligt - om man bortser från att jag nu mera är en nybliven tredjeårselev.
som vanligt hade vi mediemix för att bekanta oss med dom nya ettorna... och som vanligt sög det, ganska rejält! sån tur var slutade vi tidigt.

efter skolan drog jag iväg till götene. solen, som jag inte sett på länge, hade visst beslutat sig att vistas på himlen och det blev en strålande härlig dag. jag, sandy, joaquin och linus åkte därför iväg till hällekis camping på äventyr, som joaquin brukar säga. vi hyrde en trampbåt och spenderade dagen på sjön! vattnet var svalkande skönt och jag badade, nästan. efter det blev det lite godis och  film hemma hos sandy, "vi hade iallafall tur med vädret igen", passande! men, trött som jag var somnade jag i sandys säng och tänkte att det förmodligen var dags att dra sig hemåt.

klockan elva var det dags igen, dags för fest? jonna, kicki, maggan, tomas och victor hämtade mig och vi drog iväg till killen vid dafgårds, kristoffer, och där spendrade jag resten av kvällen. det blev några glas vin och självklart jacuzzibad. riktigt skön kväll och en riktig bra start på terminen.
imorgon är det skola igen, hur ska jag orka. slutar dock klockan 12 och kommer att göra terminen ut, känns riktigt gött. ja, ibland älskar jag livet!
nu blir det nattmacka och paradise hotel på tv6play innan läggdags. pusss


    

ett år idag
    



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: