SKRIVET: 2009-08-16, kl 16:44:29 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

av shopping mår man bra?

söndag, 16 augusti 2009



tänk att allt kan vända så snabbt. vädret är piss, humöret är piss, jag är pank och det är piss!
nej, idag hjälper inte ens mina nyinköpta fynd. shopping brukar alltid funka. men jag antar att det egentligen
bara ett uselt sätt att försöka släppa allt istället för att ta itu med saker och ting. så gör svaga människor!
och det är väl precis vad jag är, svag...

idag blir det en lung dag. men att vara hemma tar verkligen kål på mig. stämmningen är inte den bästa, men det är väl inte så konstigt. jacob är iaf här, och det är skönt! -fan, känns inte som att bloggandet funkar så bra idag, så, bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: