SKRIVET: 2009-08-22, kl 19:34:27 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

1000 spänn rikare!

lördag, 22 augusti 2009

god kväll! idag är det lördag. solen lyser, termometern står på 17 och jag hoppas innerligt på en bra kväll! igår spenderade jag kvällen i skara med sandy, elin, magnus o joaquin. vi hade egentligen bara tänkt skjutsa ner magnus o joaquin till olins. men det slutade med att vi hängde med upp på förfest och drog senare in på olins den sista timmen. urtråkigt! det var dock ganska mycket folk, vilket jag inte alls hade räknat med. hela lidköpingsgänget var också där och det var riktigt kul att få se att josé, sandro, milos och allihopa fortfarande levde!

jag kom hem vid tre, trött o aningen påverkad. somnade direkt! nu sitter jag i sängen, smuttar på en cider och inväntar mammsen. just det, jag höll nästan på att glömma. idag har jag och elias fått 1000 kr var utav mormor och morfar? har ingen som helst aning varför. dom där gamlingarna verkar ha pengar så det räcker och blir över. dom kunde iaf inte valt något bättre tillfälle. skönt, nu är man inte pank längre! äh, nu ska jag till sandy... trevlig kväll!



"martina, det är något speciellt med dig. jag vet inte vad men..
jag vill liksom ta hand om dig, va med dig"
cutecutecutecutecute


Anonym

nä, vad sött skrivet!

du är cute cute cute btw :)



PUBLICERAT: 2009-08-23, 18:49:40 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

sött sagt, till och med!

du är rätt cute cute cute du med ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: