SKRIVET: 2009-04-05, kl 19:59:10 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

trafficlights my ass

söndag, 5 april 2009

igår var det riktigt soligt ute, närmare 16+ om jag inte minns fel.
det var en riktigt bra dag igår och jag var allt annat än rastlös,
för omväxlingsskull. -åkte motorcykel, körde bil, tog en cykeltur
med ida för lite glass och stekande i parken och hoppade studsmatta.
ja, igår var jag multiaktiv. det måste vara vädret...

på kvällen gjorde vi oss iordning för lite förfestande i skara och sedan
parketten. parketten var ingen höjdare, de sög faktiskt. men det var längesen
jag var ute o dansade, så jag är glad att jag följde med ändå.

idag är jag stel, stel som en pinne. benen orkar inte röra sig, inte armarna
heller. känner fortfarande av spriten från igår, och att faktiskt hitta på något idag
är inte det minsta lockande. jag övningskörde lite i eftermiddags igen, resten av
dagen har spenderats i sängen och det lär väl resten av kvällen också göras.
nu ligger jag och väntar på en efterlängtad kebabrulle. mammor alltså... dom är toppen!

nu är det lov. äntligen lov. det finns så mycket jag vill göra,
vill inte slösa en enda dag, TÄNKER inte slösa en enda dag.
det kan bara bli bättre nu...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: