SKRIVET: 2009-04-01, kl 22:48:45 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

trasig poesi

onsdag, 1 april 2009

philip har rätt. jag har varit en riktigt torrbloggare de senaste. men jag ska
försöka skärpa mig, försöka iaf. ska jag vara ärlig har jag varken orkat eller
haft tid till att blogga, eller något annat heller för den delen.
skolan tar oerhört mycket plats och tid just nu, och jag hatar det.

jag hoppas ingen förväntar sig en rejäl uppdatering på vad jag gjort det senaste
veckorna, för tyvärr, har jag inget att uppdatera er om. inga nya inköp, inget komplicerat
kärleksliv att beklaga sig över, inga härliga fester -ne, ingenting. allt är som vanligt i mitt
svartvita liv och jag väntar fortfarande på dom där färgfläckarna som ska ta mig med storm och
förändra allt. jag är mer än redo för en förändring, vad som helst
jag antar att ni för nöja er med en lätt mjukstart, så ni får veta att jag lever åtminstonde,
och hoppas att jag någon gång kommer igång med mitt skrivande igen....

godnatt :)


Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


Dr Phillan

Jag hatar att ha rätt...men mer inlägg och mer positivt, tack!

Jag somnar när jag läser din blogg, skär dig eller lägg ner den.

Puss



PUBLICERAT: 2009-04-03, 16:21:15 | URL: http://phillan.blogg.se/
Phillan igen...

***********Skärp

Inte skär..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: