SKRIVET: 2008-10-26, kl 14:01:13 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

caught in action

söndag, 26 oktober 2008

jag vaknade tidigt idag, tio ungefär. känns inte som att jag har sovit en blund på hela natten. illamående och huvudvärk. no more baileys. jag är helt säker på att robin håller med mig, shottarn. ne, gårdagen var inget o leka med.
jag umgicks ju förstås med maria och robin. kvällen bjöd på mat på köket och massa memory. jag har kul med er!

bussresan hem. kul! busschaffören var supergullig. skämtade, vinkade glatt hejdå och va tillochmed så gullig och gick o hämtade min vante jag tappat i bussen. haha! glada busschafförer gör mig glad, superglad faktiskt!
jag kom hem med ett leende på läpparna och tjugo spänn som jag tjänat under kvällen! gött.

dagens schema ser tomt ut. som ett smörgåsbord utan mat typ. jag vet faktiskt inte vad dagen/kvällen bjuder på.
vatra? hemmakväll? lidköping? eller kanske kusinkväll? ja, jag har en del att välja mellan men ska jag vara ärlig så är det ingenting som lockar. nej, just nu lockar matilda som mest.. (gemigtisdag)




dinsorligamänniska..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: