SKRIVET: 2008-10-04, kl 14:15:50 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

och dansa som på technodroger

lördag, 4 oktober 2008

idag är det lördag. jag vaknade för en stund sen. idag är jag glad, jätteglad.
matilda står högst upp på schemat och jag hoppas och tror att dagen kommer bli sjukt kul.
partyfix, gatukök, träffa johan m.fl, sen fest i lidköping :)

gårdagen spenderades med malott- shopping ännu en gång. för hennes del iaf.
vi åt god mat, pratade och hade det riktigt trevligt. vi träffade även beatrice, det var kul.

jag och malott tog ett tåg hem vid sjutiden. jag hade "planerat" en lugn hemmakväll.
alla var upptagna med sitt och då tänkte jag att jag lika gärna kunde vara hemma.
men efter att ha suttit vid datorn där absolut ingen intressant var inne på msn eller liknande
kände jag att jag var tvungen att hitta på något. så, jag ringde alexander som låg och sov.
men, gullig som han var gick han upp och sa att jag gärna fick komma.. och det gjorde jag.

vi var hemma hos honom en stund, sedan tog vi en promenad för att möta joaquin och sophie.
vi träffade också johan, basti, joel, linus, rebecca m.fl
vi drog senare hem till alexander igen och såg på film, drack kaffe och åt bullar.
sen kom ännu ett gäng o hälsade på, mattias, nikko och anton.
jo, det blev ett fint slut på kvällen :) ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: