SKRIVET: 2008-10-18, kl 13:11:09 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

sitting in the spotlight, waiting to shine

lördag, 18 oktober 2008

vilken härlig dag det är idag. det är sådär lagom kallt ute, som det ska vara på hösten och jag är på bra humör idag. ja, energin riktigt sprödar ur martina bock idag. och det känns bra, allting känns faktiskt bra idag.
jag sitter och lyssnar på karl wolf - life som nu spelats upp ungefär 75 gånger. funderar på om det är dags att hoppa in i duschen. en varm och härlig dusch! det skulle inte vara helt fel.

det kommer bli en lung lördag idag känner jag. har fortfarande en filmrecension att skriva tills på måndag. kanske bäst jag gör den idag. annars kommer det att sluta med att jag skjuter upp den tills imorrn, då det är söndag och man ändå inte orkar något. då får man dåligt samvete eftersom man måste göra den, så det slutar oftast med att man sitter uppe tilltolv på natten och när man är klar är man ändå inte nöjd, och så är man jättetrött på måndagen. nej, det är inte bra. idag ska den vara klar.

jag har lovat mamma att städa nedervåningen också. ännu en rolig lördagsaktivitet. nu när jag tänker efter så är inte mitt rum heller så städat. så, jag antar att dammsugaren kommer få jobba en heldel idag.
men klockan är ju bara ett, så det är ju inte så att kvällen springer iväg för mig. nejdå, jag har ju hela dagen på mig.
sen får vi se vad lördagskvällen erbjuder.

martina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: