SKRIVET: 2008-10-30, kl 14:18:15 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

something told me to run

torsdag, 30 oktober 2008

idag är det torsdag. jag vaknade tidigt idag. matildas mamma väckte oss vid sju. "maaatilda, vaaakna nu"
stackars tilda o behöva gå upp så tidigt, men jobbet väntade. trodde vi! matildas mamma hade tagit fel på tiden, så vi somnade om. haha! men vid åtta gick hon upp och sen försvann hon till jobbet. gött, sängen för mig själv! jag njöt, i några timmar till.
vid ett hämtade mammsen mig. matilda hade fortfarande inte kommit hem så jag fick gå, utan att säga hejdå.
nu är jag hemma, har ont i magen och mår riktigt illa. kan ha berott på all choklad o chips vi åt igår, jag o tilda. OCH den där rhodos kebaben vi käkade på köket tidigare under gårdagskvällen. usch, mår ännu mer illa när jag tänker på det. fy sjutton! diet nästa? skulle behövas.

jag är trött idag, riktigt trött. vi somnade säkert vid tre igår natt. iallafall jag! jag vet inte riktigt hur dagen ser ut.
det blir förmodligen en tripp till lidköping? youssef, matilda, ayoub och rebecca bjöd med mig på bio. det lockar, fast ändå inte.
hade planer på att träffa sebastian och alexander igår men det blev ändrade planer, så idag vore kanske ett trevligt tillfälle att ta igen planerna för igår? mja, vi får se.
bye.



försvinn, försvinn, försvinn
jag vill inte. låt mig va
du förstörde allt, allt

jag har hittat en väg nu, en annan väg, en väg ut
du kan inte, det går inte. ser du inte?
du är ute, ute ur bilden, ute ur mitt liv
du får hitta en annan väg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: