SKRIVET: 2008-10-25, kl 19:05:41 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

jag och min nya mössa

lördag, 25 oktober 2008

det är nu första dagen på lovet och dagen kunde inte varit bättre. jag vaknade dock rätt tidigt, halv elva. jag som brukar sova till minst tolv? mamma hade redan gått till jobbet och skulle inte komma hem förens imorgon, och pappa och elias satt på tåget påväg till göteborg. jag var ensam hemma! GÖTT.

det första jag gjorde när jag vaknade var att springa ner till tvrummet, sätta på mtv och höja volymen till max. passa på och njut martina, passa på och njut! och det gjorde jag.
duktig som jag var städade jag också, hela nedervåningen. som belöning tog jag en lång dusch. jag sjöng i duchen, det gör jag jämt när jag är glad. och det stämmer, idag är jag glad!
efter det lagade jag lite mat. det blev kycklingfilé&pasta och en iskall cider till det. gottigottgott.
har även varit så duktig och tvättat och även sorterat tvätt idag. åh vad jag älskar att vara hemma själv!

efter flera timmar njutning av ensamhet och ren gladhet (om man nu kan säga så), kom göteborgsgrabbarna hem med massa nya inköp. elias hade tillochmed köpt en liten present till mig. sött!

om exakt femtio minuter går bussen till götene. idag blev jag bjuden till familjen appell. eftersom att jag absolut inte hade några andra planer tackade jag ja. ska även ta en promenix med simon lite senare, mycket trevligt!
jag hoppas på en lugn och härlig lördagskväll. men, med mitt humör funkar nog det mesta. jag lovar, idag kan inget förstöra mitt humör.

ha en supertrevlig kväll, de ska dåfan jag ha.



martina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: