SKRIVET: 2008-10-01, kl 20:39:20 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

do you care to see?

onsdag, 1 oktober 2008

dagen har varit seg. jag hade egentligen sovmorgon idag, men som omväxlingsskull kände
jag mig redig och tog faktiskt 8 bussen till skolan för att gå på resurstiden.
jag gjorde klart mitt arbete i expo och katarina blev riktigt stolt över mig! känns bra.

klockan tio över nio kom resten av klassen och graflektionen började.
nu ska vi designa broschyrer till någon anna von wihct som har någon hud&hår studio.
är det något jag är kass på så är det graf, tyvärr. designa loggor, broschyrer, visitkort och allt vad
vi gör är inte riktigt min grej. känner mig mer som den där inredarbruden, faktiskt. expo expo expo!
lektionen varade i två timmar. det kändes som tre.
jag åkte hem efter grafen. ont i huvudet, ingen matlust och allmänt trött o irriterad.
berit blev nog inte lycklig.

när jag kom hem orkade jag ingen mat, så jag gjorde mig en macka och satte mig och kollade
på drömkåken. härlig film! efter ett tag kände jag hur ögonlocken började hänga och gick direkt upp
och la mig. vaknade för en halvtimma sen och nu sitter jag här.
idol har börjat tror jag. kul.
om en halvtimma är det säsongstart på grey's. antar att jonna sitter bänkad framför tv:n vid det här laget.
jag vill bara sova....


på lördag är det fest. äntligen ska jag festa. jag och min matilda.
linus har fest, och det ska bli jättekul.
han har jag inte sett sen nyår, hos cornelius.
hoppas iaf på en fantastisk lördag med en fantastisk människa :)


godkväll.
martina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: