SKRIVET: 2008-10-02, kl 15:53:24 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i väntan på bussen

torsdag, 2 oktober 2008

jag vaknade klockan åtta imorses. mamma ringde, åh vad arg jag blev.
så, jag stängde av mobilen och somnade om. vaknade en halvtimma senare och insåg att
klockan började bli mycket. skolan ja. det var ett svårt beslut att ta. skola, ingen skola.
efter många minuter av tvivel tvingade jag mig upp ur sängen, på med kläder o lite smink och ut till bussen.

jag började klockan elva idag och slutade tolv. kändes så ovärt att gå egentligen. jag har lyckats räkna ut att
jag åker och väntar på bussen på morgonen och efter skolan, två timmar och femton minuter
medans jag faktiskt bara är i skolan i en timma. ovärt ovärt ovärt!

var hemma halv två. då väntade en stor tallrik med kebab och pommes frites på mig.
då kan man inte vara annat än lycklig! :)

nu ska jag försöka få min mamma att köra in mig till stan.
måste måste! update later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: