SKRIVET: 2008-10-02, kl 19:37:41 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i väntan på bussen, update

hemma från stan. äntligen! det blev en lång shoppingtur.
tänk att man kan bli så glad av att shoppa, helt sjukt.
jag tror faktiskt att shopping är det enda som faktiskt botar ledsamhet, för min del.
det är väl det enda jag faktiskt är bra på också, att shoppa, om man nu kan vara bra på det så att säga. ^^

känns rätt jobbigt att jag bara har två hundra kronor kvar av studiebidraget däremot.
förstår inte hur jag gör det, men jag lyckas ändå. mina inköp idag blev ett par skor, en tröja och ett par byxor..
har fortfarande tusen saker att inhandla. jacka, skarf, ny mascara, stövlar, väska osv.
sån tur är ska jag och malott in o kika lite igen imorgon. då är det väska som gäller!

träffade även en väldigt underbar jacob cornelius på stan också.
trodde mitt hjärta skulle stanna när jag såg honom. jag har inte sett honom på hela sommaren.
ne, senaste gången var nog på karnevalen i lidköping. en evighet alltså.. jagharsaknatdig!

kvällen ska spenderas med världens underbaraste familj, och alexander (<3)
te, mackor och tvtittande. det är en sjukt bra dag idag!

godkväll :)
martina.



dagens kommentar; vet du hur mycket jag längtar att få krama om dig & bara säga att jag älskar dig eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: