SKRIVET: 2008-10-20, kl 19:16:16 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

it aint me babe

måndag, 20 oktober 2008

i wanna kiss you every minute, every hour, every day ...


skoldagen var, somvanligt, helt okej. dagen började som vanligt med filmkunskap. vi har börjat se en ny film nu, Ali heter den. rätt seg film, men.. den funkar.
efter filmkunskapen hade vi idrott, ÄNTLIGEN. idag var det street dance. det har jag verkligen sett fram emot! jag, thörn och jonna var verkligen på g för lite dans idag. men, tyvärr så var inte våran kordinationsförmåga lika mycket på g.
men det var absolut bland dom roligaste idrottslektionerna vi haft.
skoldagen avslutades med lite engelska där det blev ännu mera filmtittande.

mamma hämtade mig i skolan. jag skulle till frissan i lidköping.. klockan kvart i två hade jag tid.
vi väntade och väntade.. tillslut blev klockan såpass mycket att vi fick ringa och fråga om vi hade tagit fel på tiden eller inte.
det visade sig då att det inte var vi som hade tagit fel på tiden utan min frisörska. vi fick därför en ny tid och för att jag inte skulle känna att jag åkt dit i onödan bestämde jag mig för att gå på stan en stund.
världens bästa malott tog bussen från skara till stan och gjorde mig sällskap. snällt!
vi träffade även beatrice som slutat skolan hon med.
jag och malott tog en fika på söderströms och pratade, länge. riktigt mysigt!
sen bar det av hemåt.

nu sitter jag här. det är precis kolsvart ute och man kan nästan tro att klockan är ett på natten när den i själva verket bara är några minuter över sju. det är inte klokt vad mörkt det börjar bli ute nu. det känns verkligen som att vi är påväg mot mörkare och kallare tider.

tänkte gå och göra lite toast och koka en kopp te nu. några alvedon skulle inte sitta helt fel heller.
jag har haft så oerhört ont i ryggen hela dagen idag. (massagemassagemassage)
hoppas iaf att jag kan sova inatt....


bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: