SKRIVET: 2008-11-14, kl 17:51:29 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär

fredag, 14 november 2008

ewelina, jonna och jag själv, tog sovmorgon från expon idag. flitiga som vi är, är vi redan klara med förberedelserna inför våran stora julskyltning på eva modeller i falköping. därför kände vi att vi var värda två timmars sovmorgon. ewe försov sig ofc, och kom inte förens vid tolv medans jag och jonna lyckades passade tiden. vi hann bara med att käka och ha en halvtimmes mediekommunikation och sen gick brandlarmet, igen. gittan sa att resten av lektionerna blev inställda och att vi fick åka hem och det gjorde vi. mamma hämtade mig o tjejorna i skara.

jag förstår mig inte på det här. nu var det tydligen någon som hade tänt på en toalett i omklädningsrummen vid idrottshallen. är det tredje eller fjärde toaletten tro? efter all information vi fått om vad som kan hända, fängelsestraff, skadestånd osv.. att "dom jävlarna" fortsätter? herregud.
det konstiga är ju att INGEN har sett något eller misstänkt något. den här gången kom ambulansen också. det var tydligen elever som andats in mycket rök och fick syrgas o grejer. då var dom ju nära den sk brottsplatsen. måtte dom ha sett något/någon nu då?
elias kommentar idag. "vafan är det här? har dom inte tagit fast idioten än? ne, mamma. jag vill inte att martina åker till skolan mer. det kan ju vara livsfarligt"
bröder alltså, bröder.

har precis suttit och kollat på ngra episodes av one tree hill och ätit tacos, mycket mycket tacos. nu är jag så mätt att jag faktiskt inte orkar röra mig. ska nog ta en timme på örat som pappa brukar säga.
lite senare, om jag orkar, kanske det blir en tripp till götene.

åh, vad jag längtar tills imorrn. gamla gänget från nian samlas för en partykväll.
något jag verkligen sett fram emot, hela veckan. jag gillar/saknar er tjejer!


            

tyvärr kan inte tre av dessa tjejor delta.
tur att karolin joinar gänget ist.
kvällen kommer blir super



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: