SKRIVET: 2008-11-17, kl 19:13:57 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

hon kommer aldrig tillbaka

måndag, 17 november 2008

dagen har varit helt sjuk. förstår inte vad som händer?
jag tappar allt, all min ork. jag känns helt död.


filmkunskapen var inställd vilket innebar håltimma. sen, idrott i en timme, steptest. ännu en håltimma ägde rum efter idrotten och jag kände hur jag bara blev hängigare och hängigare. ett brandlarm gick, tekniskt fel? tillslut klarade jag inte att vara kvar längre. jag gick till helene som självklart förstod min situation och skickade hem mig. kul, en och en halv timme kvar tills bussen kom. för att fördröja tiden gick jag och ewelina till skara busstation och inväntade madeleine. madde kom efter ett tag. jag klarade inte av att vänta mer. det kändes som att jag var påväg att svimma vilken sekund som helst eller spy upp hela gårdagens middagsmat, gånger två. (mys!) jag ringde mamma som kom och hämtade mig i skara.

jag var helt borta i bilen. kändes inte som jag. kräkningar, huvudvärk och snurrig på något sätt?
- jag sprang direkt upp och la mig när jag kom hem. jag sov i fyra timmar. efter att ha vaknat alldeles lagom till ett dubbelavsnitt av the hills på mtv lyckades jag äntligen ta mig upp ur sängen. jag behöver andas, jag behöver luft.
- ska ut på en kort promenad nu tänkte jag. förstår inte hur jag orkar, men det känns behövligt.

sen ska jag ställa statusen på offline, stänga av min mobil, gömma mig under täcket och bara.. vara
godnatt.


Anna

jag saknar dig martina! <3



PUBLICERAT: 2008-11-18, 05:41:28 | URL: http://annalena.blogg.se/
THÖRN

GOSH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: