SKRIVET: 2008-11-12, kl 20:09:34 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

ciao, ciao tilda

onsdag, 12 november 2008

idag är det definitivt den bästa dagen på länge, men också den sämsta.
- skolan var.. karolin och jag.. grafen var.. maten smakade.. jag försov mig för att..
man kan väl med andra ord säga att dagen inte är värd att nämnas..
förutom foton. jädrans vad jag kämpade! berit var riktigt nöjd med mig. jag är stolt.

så, skoldagen slutade bra. det blev kvart i tre bussen hem, skönt
idag var det matilda&martinadag. tjejen hoppade på bussen i lbn och vi begav oss till götet där en härlig pizza och julmust (!) väntade på köket. prat prat prat, mat mat mat.
lite senare åkte vi hem till mig där eftermiddagen/kvällen smyckades med både the hills, skratt och ännu mer babbel.
nu har min älskling åkt hem och jag sitter hemma, alldeles själv och tittar ut.. typ?

en lektion imorgon. jag och ewe, svenska redovisning + inlämning.
ingen kommentar

ikväll då? - ja, kvällen ser himla lugn och fridfull ut.
inga jobbiga brorsor, inga tjatiga mammor och inga irriterande pappor.
bara jag.. jag.. ensam




you taught my heart, a sense i never knew i had.
i can't forget the times when i was lost and
depressed from the awful trought.
how do you do it?
you're my heroine.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: