SKRIVET: 2008-11-23, kl 21:57:14 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

live your life

söndag, 23 november 2008

those three words, i said too much, they're not enough.

en dag/kväll fylld av skratt, tårar, smörgåstårta, äpplepaj, pretty woman och ciggaretter.
jaa, jag kan ärligt talat säga att min söndagskväll inte kunde varit sämre, eller bättre. jag åkte till götene för att hjälpa en vän i nöd, men som i slutändan fick hjälpa mig.
- nattlinne, tjocktröja, mjukisbyxor, ett par gamla sletna nike skor, inget smink o håret uppsatt i en knut.. sen bar det av till götene. vanessa låg i sin säng när jag kom, i bara pyjamasen (hon med) redan då förstod jag att det blir myskväll ikväll. skönt! jag la mig i sängen jag med, och där låg vi. länge länge. musik spelades och tårar fälldes. det är inte lätt när det är svårt. "idag ska vi äta, då blir vi glada". tjejen hade rätt! vi bjöd hem joaquin, la oss i olgas säng och kollade på pretty woman och åt smörgåstårta, i mängder.

imorgon börjar vi, jag och vanessa. om ett halvår ungefär kommer vi ha julia roberts kropp, båda två. vi båda har bestämt oss för att sluta äta massa onyttiga saker. hejdå till sprit, godis o allt sånt. ja, hejdå kolhydrater, hej vackra kropp!
jag vet jag vet, jag har sagt det ungefär 100 gånger, minst? men nej, nu är det verkligen hårdträning på g!
nu är vi banne mig motiverade, båda två. känns skönt att ha någon att kämpa med, verkligen.

nu ska jag sova, och drömma och julia roberts kropp typ.


ewelina

du är söt du martina, och ja du var en av dom bästa :) kanske vore nåt att börja med afrikansk dans? ;) älskar dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: