SKRIVET: 2008-11-13, kl 20:31:05 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

"du får helt enkelt övertyga mig"

torsdag, 13 november 2008

torsdagen har varit lång, riktigt lång. känns det som iallafall. skoldagen var sjukt ovärd. kom till skolan vid elva, lyssnade på två svenska redovisningar och åkte hem (?) mårs är hemma från thailand nu också. jag har längtat... röd som en tomat var hon också. sött! i vilket fall som helst, jag var hemma halv två. "ohungrig" som jag var, eller alltid är, gjorde jag mig bara två mackor och en kopp kaffe. kände mig lite nere idag, så jag och mamma åkte en sväng till stan vid tre tiden. shopping på g.
några inköp blev det också. en jacka, ett par bruna stövlar och en halsduk. att jag aldrig inser, glädje kan inte köpas.
eller jo, för mig kan den det. oftast iallafall. men idag fick jag dåligt samvete när vi lämnade lidköping. nu är ju luspank och pengar får jag i slutet av november, alltså om ungefär tre veckor. hur ska jag klara mig hela månaden? bra jobbat martina, bra jobbat.
äh, vad ska jag säga? jag älskar att shoppa. jag shoppar jämt när jag är arg/ledsen/glad och ... äh, jag shoppar jämt helt enkelt ^^




imorgon är det världens bästa fredag. veckorna går snabbt nu tycker jag. längtar redan till jullovet.
imorgon har jag en engelska inlämning (väldigt viktig) och en inlämning till erica. ericas är jag klar med, men engelskan... lämnar jag inte in den imorgon kommer tanten få damp.
skolka engelskan imorgon? ser så ut.

idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt. riktigt tidigt! det bestämde jag dock igår också, ändå var jag uppe länge och höll på att försova mig imorses. skärpning nu! ska ta en snabbdusch, måla naglarna och koka lite te. sen sova, faktiskt.
eller, det blir väl lite tv-tittande imellan också. men så skare va. natti




karolin thörn.
i'm your solider and i'll
be marching by your side.
lördag gumman, lördag


THÖRN!

awww <3

VÄRLDENSBÄSTAMARTINA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: