SKRIVET: 2008-06-16, kl 22:52:59 | PUBLICERAT I: dreams, life, thoughts and whises

you took my breath away och jag vill aldrig hämta den

"hon är inne
hon vill inte vara ute
vill inte visa sig själv längre.
hon har dåligt samvete
mår illa, vill gråta
men kan inte gråta längre
har tagit slut på tårar
vill bara få allt ogjort
vill be om ursäkt.
men vad hjälper de,?
egentligen finns inget att be om ursäkt för
möjligtvis sitt eget uppförande
man lär sig av sina misstag, eller?
nej. inte alla
endel gör om dom gång, på gång, på gång.
för lättmanipulerad? kanske
eller är det bara viljan som tar över
har jag så stark vilja?
min hjärna säger en sak,
mitt hjärta en annan
vilket ska man följa,
vilken väg är säkrast?
ibland kanske man tar den lättaste vägen vilket inte alltid är den bästa
rädslan har besegrat mig, rädslan och ensamheten
vad säger du ska vi hoppa,
du och jag, hand i hand
kanske är dags nu
dags att släppa taget
men nej.
jag vill inte, kan inte
jag vill inte vara ledsen längre
men jag är hellre ledsen med dig,
än glad utan dig
det är inte rätt
ingenting är rätt längre
snälla visa mig vägen
visa mig vägen till lycka igen
jag har tappat min förmåga att le
fan jag som älskar att le
hur mår du? "


det vet du nog ;)

You took my breath away och jag vill aldrig hämta den. Kommer du i håg det?:) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: