SKRIVET: 2008-06-09, kl 14:41:47 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

grab your clothes and get gone


måndag, 9 Juni 2008

sommarvädret håller sig än. det är nästan otroligt, hoppas nästan på lite regn snart. det kan vi behöva! håller det sig såhär kommer det inte vara någon skillnad på saharaöknen och sverige. idag har det, förutom det goa men lite blåsiga vädret, varit en helt okej dag.

började morgonen med medieproduktion där vi gick igenom betygen och städade lite smått.
sen var det dags för so-prov. tre restfrågor på ett gammalt ekonomi prov och ett muntligt samhällsprov om sociala frågor, narkotika och sån skit bland annat. för att endast ha pluggat på provet ungefär på bussen till skolan och tio minuter innan provet så gick det rätt bra, faktiskt. - sen, matteprov. helt okej på det med!

tog bussen ner till götene efter skolan. sa hej till isabelle och annika som sålde jordgubbar framme vid ica, tog sedan kvart över ett bussen hem.
har nu ätit lite mat och göttat mig. snart bär det iväg till lidköping. hade helt glömt av att det inte var alls långt kvar till skolavslutningen. klänning o sånt man behöver .. ja, it slipped my mind. så, nu ska jag in och kika lite smått!

förövrigt blev det ett himla bra slut på gårkvällen. jag och isabelle gick till thomas o köpte en kebabsallad. (kycklingen var slut, så det blev ingen kycklingsallad)
vi tog sedan mopeden i det sköna kvällsvädret ner till sjön där johan och gustav fiskade. där satt vi, på bryggan i solnedgången. sjukt mysigt! efter ett tag åkte vi hem till johan och åt jordgubbar med glass och grädde, bättre kan det ju inte bli (: sen kom linus på besök och jag åkte hem en stund senare. härlig kväll!

denna kväll kommer jag nog spendera hemma, eller nej.. jag är ledig imorrn och på onsdag.
så nu blir väl öl som gäller dom närmaste dagarna ^^ haha.

nu äre dags för mig att kila, lidköping väntar!
trevlig dag allihop :)


martina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: