SKRIVET: 2008-06-17, kl 16:29:34 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

här är mitt kontokort, sup mig snygg

tisdag, 17 juni 2008

solen steker, livet leker. discocrew spelas på max i högtalarna. myggbetten kliar, som fan. man tror att klockan är tolv, när klockan egentligen är fyra. jo, det är precis som det ska vara. nu känns det äntligen som sommar igen..

andra arbetsdagen idag. kom hem för en timma sen ungefär. idag var det rätt lugnt. fint väder också, så man kunde ju vara ute mycket.. stort +
var inte lika trött idag heller. har väl vant mig lite mer, dessutom jobbade jag längre igår.
har precis tagit mig en redig portion med köttfärssås och spagetti. finns inget godare än riktigt god mat efter en lång och utmattande dag i solen.

isabelle kommer snart, min älskade isabelle. skulle egentligen träffat henne igår, men. jobbet tar kol på mig. därför planerade jag en tidig kväll igårkväll.. för att äntligen få träffa henne idag ist. tidig kväll blev de dock inte, men.. det fina vädret har fått mig på humör och energin sprödar ur martina bock idag. almost!
så mycket att jag orkar träffa min bästa vän iaf.






midsommar.. mh, snart är det midsommar. sommarenshöjdpunkt, typ. (iaf förra årets..............)

jag har alltid tyckt om midsommar faktiskt.
jag älskar färskpotatisen med så där lagom mycket smör på, att få ha på sig någon söt klänning och bara känna sig fin, att knäcka några pripps till maten, den där jävla "små grodorna låten" som jag hatar.. men som liksom hör till, midsommarromantiken som kan uppstå (om man har tur) och självklart sillen, som jag också egentligen hatar men, precis som "små grodorna", hör till.

jo, midsommar gillar jag. har dock inga planer för denna midsommar, jobbigt. det är inte långt kvar.
jag som gillar att ha mina saker planerade och välorganiserade.. men, den senaste tiden har jag planerat mina saker i sista minuten, inte så smidigt. min midsommar ska jag i vilket fall spendera med isabelle, det är det enda som är riktigt bestämt. får väl hoppas på att resten ordnar sig i vilket fall som helst!


bock.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: