SKRIVET: 2008-06-15, kl 16:37:06 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

välkommen till världens tråkigaste paradis

söndag, 15 juni 2008

helgen har varit helt okej. skolavslutningen ägde rum i skara domkyrka och resten av kvällen spenderades med
isabelle, framförallt - lite party hos emelie blev de då vi träffade bla. debbzan, johan, dunken, maria m.fl
rätt lugn kväll. får även gratulera nicole, mikka och paulo som tog studenten denna dag.
även pontus, gerrit o fredrik som tog studenten tidigare denna vecka.

igår hände inte ett skit, jag vaknade vid halv tre efter en lång dag o lång natt. för första gången på riktigt länge
kände jag att jag kunde göra mig i ordning i lugn o ro. så skönt o slippa passa busstider, att stressa varje morgon, att leta efter nycklar o busskortet. ah, nu slipper jag allt sånt.. i två månader. livet är skönt i bland!
jag och isabelle tog en buss på kvällen till robin och umgicks lite med han, jacco, fredrik, heine, bratt och jessica.
sjukt segt. men, mitt humör var verkligen inte på topp.. de bidrog nog en heldel till den dåliga stämmningen.
sen drog allihop till emelie som hade fest idag igen. men inte jag, jag gick o mötte min debbie och så satte vi oss på lekplatsen o gungade medans dom andra va uppe på fest.
folk kom o gick hela tiden, likaså kvällen. framåt tolv ringde jag mammsi, sa hejdå till debbie o alla andra och åkte hem.

idag då, ja. idag är det söndag. söndagar som jag älskar ^^ idag hade jag planerat en lugn hemmakväll.
lite film o godis såklart. ska börja jobba imorrn. så, nu blir det tidiga kvällar tre veckor framöver. jippi, men eftersom det finns pengar involverat tänker jag bara bita ihop och le.


martina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: