SKRIVET: 2008-06-10, kl 23:10:00 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

don’t waste your breath because it’s too late

tisdag, 10 juni 2008


klockan är snart elva. elva på en tisdagkväll, man kan snart säga att dagen är så gott som över.
simple plan - take my hand har nu spelats på repeat i snart tjugo minuter.
".. and our love will never die" - jovisst.

dagen har varit sådär faktiskt. har inte fått så mycket gjort som jag kanske skulle önskat, men lite har jag allt gjort.
ewelina och jag drog i väg till lidköping vid tre tiden, älsklingen skulle köpa löshår.. eller ja, hårförlängning. löshår låter så fult ^^ de tog väl någon timme inne i stan. åkte hem direkt efter.. somnade nästan på bussen. konstigt, jag som sov så länge (?)
väl hemma hade mamma förberett en tallrik med spagetti och köttfärsås. härligt! min mage var tom som en.. ja, jag vet inte vad. men tom var den iaf. så det var gott att få lite mat i sig.

fick även lite finbesök på kvällen, isabelle kom hit. vi tittade på film, åt lite o pratade. det var ett tag sen, sjukt skönt att träffa henne igen! för någon halvtimma sen åkte hon hem. i väntan på bussen träffade vi även söt-jesper.. (:
mycket mer har jag inte gjort. konstigt.. jag som alltid brukar få så mycket saker gjort på en dag, men idag var det segt.

btw, det blev inga öl igår kväll. tyvärr! kvällen spenderades ist i götene med robin, bratt och joel. kvällen innehöll mycket skratt, bråk o prat ^^ det blev även en tur till donken med robin, bratt o mackan. tänk att det kan vara så kul o åka drive in på donken, galet!
efter ngn timme var vi back in götene och kvällen fortsattes på v-bys lekplats. mycket prat och gungande. väldigt trevligt!
kvällen avrundades på torget i götene. och jag fick äntligen uppleva "the naked mile" påriktigt!


martina.


belliebollie

trevligt som vanligt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: